Fie că ai nevoie de servicii de telefonie standard, cu tarif normal, de numere Premium Rate sau cu tarif gratuit pentru utilizatorul final, numere lungi sau numere scurte, MEDIA SAT ți le poate oferi pe toate!
În plus, poți renunța la centrala telefonică veche și poți folosi Serviciul de Centrală Telefonică Virtuală Alonia Business, care îți oferă multiple facilități inteligente.
Comandă acumCauți servicii complete de telefonie fixă? Linii telefonice individuale, conexiuni SIP Trunk ce îți vor permite multiple convorbiri simultane sau chiar fluxuri ISDN-PRA, plus servicii complete de centrală telefonică virtuală VoIP, la noi le găsești pe toate!
Și pentru că ne gândim la optimizarea costurilor tale, ai tarife reduse în toate rețelele fixe și mobile din țară și convorbiri gratuite nelimitat cu orice abonat MEDIA SAT.
Comandă acumfără TVA
(30 convorbiri simultane)
fără TVA
(30 convorbiri simultane)
fără TVA
(grupe de 10 numere)
fără TVA
Gratuit
0.01 EUR/min fără TVA
0.015 EUR/min fără TVA
* Tarifele de mai sus sunt menționate către destinații uzuale și nu includ tarifele către prefixe cu costuri foarte mari. Vezi aici tarifarul internațional detaliat. Taxarea se face luând ca unitate de timp minutul întreg.
** Incepand cu 1 Ianuarie 2023 tarifele internationale aplicabile se modifica conform noului tarifar de aici.
***În cazul în care este apelată o destinație nespecificată în lista detaliată a tarifelor internaționale, MEDIA SAT își rezervă dreptul de a factura acea destinație la un tarif care să reflecte costurile MEDIA SAT pe destinația respectivă.
Apelurile către numărul unic de urgență (112), numerele de servicii sociale (116000) și numerele verzi (0800) sunt gratuite.
Pentru apeluri către serviciul de Informații ROMTELECOM (1951 / 1958) tariful este 0.273 EUR/min, iar pentru Servicii Naționale ROMTELECOM (1921/1930), cât și pentru Numere Scurte (0219 XXX / 02 AB 9XX / 0319 XXX / 03 AB 9XX) tariful este de 0.01 EUR/min.
Tarifele și prețurile nu includ TVA.
* Clasa serviciilor de telefonie oferite de MEDIA SAT conform deciziei ANCOM nr. 138/2002 este Clasa 0
**În cazul în care este apelată o destinație nespecificată în lista detaliată a tarifelor internaționale, Alonia își rezervă dreptul de a factura acea destinație la un tarif care să reflecte costurile Alonia pe destinația respectivă.
Dacă vrei să le oferi consumatorilor tăi servicii gratuite pentru relațiile cu clienții, numerele noastre GreenLine sunt alegerea potrivită!
Numerele telefonice alocate sunt din plaja 0800.460.XXX, deschise în rețelele de telefonie fixă și mobilă din România. Îți oferim modalitatea perfectă prin care să te apropii mai mult de clienții tăi.
Comandă acum19 EUR fără TVA
0.02 EUR/min fără TVA
0.07 EUR/min fără TVA
*Clasa serviciilor de telefonie oferite de MEDIA SAT conform deciziei ANCOM nr. 138/2002 este Clasa 0
Dacă vrei să le oferi consumatorilor tăi un număr pentru relații cu clienții simplu de reținut, pe care să îl poată forma cu ușurință, numerele noastre scurte sunt alegerea perfectă!
MEDIA SAT îți poate aloca atât numere cu tarif normal de 7 cifre, tip 021.9XXX, cât și numere de 4 cifre, tip 1XXX, cu tarif Normal, Gratuit sau cu Suprataxă.
Comandă acumAfacerea ta are o prezență internațională? Fii mai aproape de clienții tăi oferindu-le posibilitatea să te sune pe un număr local din țara lor, la tarif local ca și cum ai fi acolo, alături de ei.
MEDIA SAT îți poate aloca numere internaționale din peste 100 de țări, având parteneriate cu numeroși operatori internaționali.
Comandă acumBazate pe tehnologia Cloud Computing, serviciile Alonia Business îți oferă mai mult decât o centrală telefonică normală! Vei avea libertatea de a te conecta din locații multiple, poți lucra de oriunde, chiar şi de acasă şi vei avea posibilitatea să comunici pe interioare cu angajații sau colegii tăi oriunde şi oricând. Alonia Business este serviciul care îți uşurează munca pentru că poți fi la birou oricât de departe te-ai afla.
prin interioare oriunde te-ai afla
de întâmpinare a clienților
trimise prin e-mail sau care pot fi ascultate pe pagina web de utilizator
în toate celelalte rețele fixe și mobile din România
preînregistrat care permite apelanților selectarea unor opțiuni diverse
redirecționare inteligentă automată către mai multe numere de telefon în funcție de disponibilitate
pe interioarele selectate
organizate din interfața web de administrare
Firmă mică dar ambițioasă? Oameni puțini dar super-profesioniști? Oricine sună la firma ta trebuie să știe asta! Întâmpină-i la fel de profesionist cu un mesaj preînregistrat de bun venit înainte să tasteze interiorul dorit sau să apeleze secretariatul.
Săptămâna asta te-ai mutat cu biroul în sufrageria casei tale sau, chiar mai bine, la mare? Perfect! Oriunde te-ai afla te poți conecta pe telefonul de serviciu și poți răspunde la apelurile primite ca și cum ai fi la birou. Ai nevoie totuși și de o vacanță? Viitorii tăi clienți îți pot lăsa mesaje vocale pe care ți le trimitem pe e-mail sau pe care le poți asculta pe pagina web de utilizator.
Mesaje de întâmpinare preînregistrate, redirecționare apeluri, fax virtual, 5 linii telefonice, apeluri gratuite în rețeaua Alonia și 1000 de minute în toate celelalte rețele fixe și mobile din România. Ai mai mulți angajați, contractezi mai multe pachete și îți extinzi Centrala Virtuală.
Angajații companiei se pot apela reciproc pe interioare (numere scurte) și își pot transfera apelurile între interioare oriunde s-ar afla.
Apelurile către orice abonat din rețelele MEDIA SAT și Alonia sunt gratuite, putând astfel discuta cu partenerii tăi aflați în rețeaua noastră fără niciun fel de costuri și nelimitat.
Fiecare pachet conține 5 linii telefonice și are inclus un număr de 1000 de minute către celelalte rețele fixe și mobile din România.
Fiecare pachet conține 5 numere de telefon de tipul geografic (031.XX.XX.XXX sau 03AB.XXX.XXX) sau non-geografic (037.XX.XX.XXX), inclusiv pentru fax dacă este necesar.
Cu Alonia Business ai soluția completă pentru telefonia companiei tale – atât facilitățile de centrală cât și serviciul propriu-zis de telefonie. Fiecare pachet include 5 linii telefonice și permite 5 apeluri simultane primite sau inițiate.
Mesajul preînregistrat de întâmpinare a apelanților îți oferă o imagine profesionistă în fața partenerilor și a potențialilor clienți, permițând apelantului să asculte la începutul apelului un mesaj standard de întâmpinare sau mesajul tău custom preînregistrat.
Serviciul permite unui utilizator să apeleze orice alt utilizator al centralei sau orice alt serviciu direct pe numărul interior scurt asociat cu acesta.
Mesageria vocală permite utilizatorilor Alonia Business să primească mesaje atunci când nu pot răspunde la apel. Serviciul permite ascultarea mesajelor înregistrate din interfața de administrare și/sau transmiterea acestora ca atașament pe adresa de e-mail a utilizatorului.
Serviciul permite transmiterea apelurilor primite pe un număr al companiei alocat din Alonia Business către alt număr din orice rețea. Această facilitate este utilă și în cazul în care unul dintre utilizatori este conectat la o conexiune Internet instabilă, pe perioada indisponibilității serviciului Internet apelurile fiind rutate către numărul alternativ (de exemplu mobilul angajatului). Serviciul este configurat prin intermediul interfeței web și va consuma 2 apeluri, unul de intrare și unul de ieșire.
Serviciul permite utilizarea funcționalității complete de fax, fără a fi necesar un dispozitiv fizic, și permite transmiterea de documente fax prin intermediul interfeței web.
Pentru controlul costurilor în Alonia Business se pot bloca apelurile către anumite tipuri de destinații (de exemplu apelurile internaționale). Blocarea poate fi efectuată prin interfața web.
Interfața web de administrare permite utilizatorilor setarea funcționalităților centralei precum și vizualizarea sau exportarea în Microsoft Excel a informațiilor legate de consumul telefonic al utilizatorilor companiei.
Funcționalitatea este recomandată în special pentru Call Centere sau pentru companii mari, cu mulți angajați în fiecare departament. Persoanele care apelează compania nu primesc un semnal de linie ocupată (în cazul în care toate liniile sunt ocupate), ci un mesaj de răspuns care anunță poziția în coada de așteptare. În cazul în care se încheie un apel, primul apelant din coada de așteptare va fi transferat automat către angajatul disponibil desemnat să răspundă. Ceilalți apelanți avansează în coada de așteptare și un mesaj corespunzător le este redat.
Agenții care răspund la apelurile primite pe coada de așteptare pot fi înrolați static pe coadă sau se pot loga / deloga pe coadă din interfața web.
În pachet este inclusă o singură coadă de așteptare, care vă permite preluarea a maximum 5 convorbiri simultane. În cazul în care se doresc cozi de așteptare suplimentare, se va percepe un tarif adițional (vezi secțiunea Module Suplimentare).
Serviciul asigură conectarea apelului prin rutarea succesivă către numerele utilizatorului conform listei definite de acesta.
Această facilitate este un caz particular al serviciului "Coadă de aşteptare", folosind strategia de apelare liniară, şi permite indicarea nu doar a unui singur număr de telefon, ci a mai multor numere la care utilizatorul poate fi apelat şi către care apelurile pot fi direcționate.
Serviciul încearcă rutarea apelului către primul număr din listă, iar în cazul în care la acesta sună ocupat sau nu se răspunde după un interval prestabilit de timp, serviciul rutează apelul către următorul număr din listă.
Înregistrarea completă a tuturor convorbirilor – primite sau efectuate - pe interioarele selectate (ex: serviciul de relații cu clienții, suport tehnic, etc.).
Transferul înregistrărilor prin FTP și/sau stocarea lor la cerere pentru maxim 1 lună.
IVR-ul permite configurarea unui meniu complet de selectare, apelantul fiind capabil să selecteze orice opțiune, cum ar fi direcționarea către un anumit departament sau la interiorul dorit, ascultarea unui mesaj preînregistrat sau transferarea către secretariat / recepție.
Serviciul permite ca un apel primit să fie rutat către diferite secțiuni din IVR sau către utilizatori diferiți, în funcție de apelant sau de anumite condiții. O condiție se poate baza pe mai multe criterii construite în funcție de unul sau mai multe intervale orare, zile ale săptămânii sau luni din an când se primesc apeluri.
Alonia Business permite utilizatorului să organizeze teleconferințe la care pot participa un număr de persoane egal cu numărul de linii contractate.
Teleconferința se realizează prin crearea în interfața de administrare a unei camere virtuale la care participanții au acces cu sau fără parolă, conform opțiunii.
Teleconferința poate fi activată pe o perioadă limitată de timp sau pe termen nelimitat.
Serviciul permite urcarea pe centrală a unor mesaje customizate, preînregistrate, care să fie folosite pentru Coada de Așteptare sau pentru Meniul interactiv (IVR).
Abonament Lunar
35 € + TVA
49 € + TVA
20 € + TVA
Atât în pachetele standard, cât şi în cele premium este inclusă o singură coadă de aşteptare. În cazul în care este configurată cu strategia de apelare liniară, aceasta furnizează serviciul „Follow Me”.
Pot fi adăugate cozi suplimentare de aşteptare la cererea clientului.
30 € + TVA
Apelare multiplă pentru până la 10 apeluri simultane automate (pentru Call Centere, campanii telefonice cu predictive dialer). Serviciul constă într-un modul adițional de call center profesional, ce include campanii telefonice, predictive dialer şi interfață de administrare proprie.
Copyright © 2024 MEDIA SAT